در این مقاله قصد داریم به بررسی بلبرینگ FAG آلمان بپردازیم. بلبرینگ اف آ گ آلمان، گروه شفلر شرکتی آلمانی است که در سال 1946 در شهر تسوآن آگرواخ توسط برادران شفلر تاسیس شده است. این شرکت در تولید بلبرینگ صنایع مختلف از جمله خودروسازی و هوافضا  و ماشین آلات با کیفیت است. و تمام عملیات مربوط به کیفیت، مانند سنگ زنی و رینگهای داخلی و یا خارجی بلبرینگ های غلتکی در کارخانه انجام می شود.

ویدئو بررسی بلبرینگ FAG آلمان

بلبرینگ FAG شیار عمق

بلبرینگ اف آ گ بیشتر ساچمه هایی درشت و با قطر زیاد و تعداد اندک در ساختار بلبرینگ دارند. و در زمره بلبرینگ های شعاعی قرار دارند. کاربردی ترین نوع برینگ و یاتاقان در میان انواع بلبرینگ ها با برند اف آ گ همین بلبرینگ شیارعمیق هستند که برای اینکه مقاومت سایش مناسب و بالایی در برابر سایش سطحی از آلیاژ های مستحکم و محکم فوادی،داشته باشد در تولید بلبرینگ اف آ گ که محصول کشور آلمان است مورد استفاده قرار گرفته است. طراحی این بلبرینگ اف آ گ به این صورت است که شیار عمیق از شیلد هایی در بیرون استفاده شده تا از گردو غبار جلوگیری کند.

بلبرینگ FAG تماس زاویه ای

بلبرینگ اف آ گ نوع تماس زاویه ای از نوع دیگر بلبرینگ های شعاعی است. در ساختار تماس زاویه ای اف آ گ  تعدادی ساچمه های ریز به کار رفته است.قفسه های بلبرینگ تماس زاویه ای اف آ گ بیشتر دارای طراحی زاویه دار هستند و بعضی اوقات از جنس برنزی انتخاب میشوند.

بلبرینگ FAG خود تنظیم

این نوع بلبرینگ خود تنظیم اف آ گ  دارای دو ردیف ساچمه است که با یک حلقه بیرونی در محل اشتراک،  مشترک شده است. همچنین شیارهایی که در این بلبرینگ وجود دارد به صورت منحنی است که این موضوع باعث خود تنظیم بودن بلبرینگ در مواقع انحراف در کار می شود و بسیار موثر خواهد بود.بلبرینگ خود تنظیم اف آ گ با کد های مختلفی برای انواع ماشین آلات صنعتی در سایز های متفاوتی تولید می شوند. این بلبرینگ ها فوایدی دارند که از جمله آن این است که اصطحکاک کمتری دارند. نوع این اتصال بلبرینگ خود تنظیم اف آ گ شعاعی است و از ان میتوان برای محور های افقی استفاده کرد.

بلبرینگ FAG کف گرد

بلبرینگ کف گرد اف آ گ در شکل های مختلفی از ساچمه های کروی، استوانه ای و سوزنی ساخته می شود و با شماره فنی های مختلفی عرضه می شود. این بلبرینگ کف گرد در صنایع ماشین آلات کشاورزی کابرد بسیاری دارد.این محصول کشور آلمان به دو صورت با محفظه گردش روغن و بدون محفظه گردش روغن طراحی شده است.

بررسی بلبرینگ FAG آلمان | بلبرنگ | قیمت بلبرینگ

قیمت بلبرینگ FAG

بلبرینگ های اف آ گ مطابق با  استانداردهای وزارت صنایع آلمان تولید و عرضه می شوند. و از کیفیت خوب و مرغوبی برخوردارند و در شرایطی که کار سخت و حساس است مورد استفاده قرار میگرند.به علت طول عمر و کیفیت بالایی که برخوردار است  و به این دلیل که بسیار کاربردی است و از مواد مرغوب و سخت استفاده شده کاری فوق العاده و عالی را رقم می زند و به همین دلایل است که از بلبرینگ اف آ گ به عنوان بلبرینگی باکیفیت و گران یاد می شود.

از این بلبرینگ اف آ گ می توان در ماشین آلات و دستگاه های با قیمت بالا در پارامترهایی استفاده کرد که بسیار حساس هستند و از اهمیت بالایی برخوردارند.کسانی که قصد خرید آن را دارند بهتر است که محصولی را انتخاب کنند که با کیفیت باشد و کارایی بالایی داشته باشد و به قیمت ان نباید توجه کرد .

نکات مهم در تعیین اصالت بلبرینگ آلمان FAG از طریق مشاهده بصری

  1. همیشه سعی کنید که بلبرینگ ها را در کارتن های اصلی خود و کاملا بسته و پلمپ شده تحویل بگیرید و از گرفتن بلبرینگ های بدون کارتن و یا بلبرینگ هایی که پلمپ نشده خودداری کنید.
  2. هنگام خریدن بلبرینگ ها باید توجه داشته باشید که قیمت و یا زمان تحویل بلبرینگ از سایر تامین کنندگان معتبر پایین تر باشد. جهت اینکه اعتبار کالا قبل از سفارش یا نصب بلبرینگ های آلمان اف آ گ تایید شود و با کارشناس متخصص در نمایندگی های مجاز تماس حاصل کنید.
  3. باید شما نام برند و نوع فونتی که بر روی کارتن چاپ شده است را  با نمونه چاپ شده بر روی حلقه های بلبرینگ را با هم مقاسیه کنید. باید نامی که بر روی بسته بندی و بلبرینگ چاپ شده است مطابق هم باشند. در واقع ظاهر محصول و همچنین مارک هایی که بر روی آن است به شما نشان میدهد که این محصول اصلی است یا تقلبی.
  4. مشخصات و قطر حلقه داخی و بیرونی را برسی کنید، زیرا این موارد باید در حد مجاز بلبرینگ (اف آ گ )با شد.

نمایندگی فروش بلبرینگ FAG در ایران

بلبرینگ اف آ گ به علت تحریم ها ، در ایران نمایندگی انحصاری ندارد.البته این بدین معنا نیست که دیگر ما محصولات اف آ گ را خریداری نکنیم . بلکه در واقع شما میتوانید از مراکز معتبر خرید کنید و این مشکل را به راحتی رفع خواهیدد کرد. یکی از این مراکز که از سال  89 تا به امروز در زمینه واردات قطعات صنعتی فعالیت دارد،در گروه فنی و مهندسی، تامین کننده بلبرینگ اصل است.

سرعت بلبرینگ

بلبرینگ در صنایع های کوچک و بزرگ، در هر وسیله ای که حرکت  در آن مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است به کار برده می شود. یکی از موارد مهمی که برای خرید این نوع قطعات باید توجه داشت، توجه به سرعت بلبرینگ است. زیرا هر چه سرعت در بلبرینگ بالاتر باشد به همان اندازه هم باعث بیشتر شدن دما می شود. پس در اینجا لازم است که از روانکاری مناسب برای ایجاد گرما استفاده کنید تا سرعت زیاد حفظ شود و اجازه ندهد که بلبرینگ بر اثر دمای زیاد خراب شود.

فروش بلبرینگ FAG تقلبی

بلبرینگ تقلبی بلبرینگ هایی با کیفیت پایین و قیمت ارزان هستند که اینها میتواند نشانه ای از تقلبی بودن آن باشد. که شبیه به کالای اصلی ان را بسته بندی و عرضه میکنند و آن درداخل جعبه و یا کارتن می گذارند و با اینکه از نظر ظاهری و مارک کاملا شبیه به اصلی ان است اما در واقعیت با استفاده از موادی تولید شده اند که سطحشان پایین است و بی کیفیت هستند .

 

آدرس: تهران، خیابان اکباتان، کوچه ناظم‌الاطباء شمالی، پاساژ امام حسین، طبقه اول، پلاک ۲/۲۰
شماره های تماس جهت اطلاع از موجودی و سفارش بلبرینگ و رولبرینگ:

0912-106-4830          021-33991416

جهت مشاهده محصولات و ویدیو های بیشتر به صفحه فروشگاه ایمن رول در اینستاگرام مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید