نحوه تشخیص بلبرینگ SKF اصل از تقلبی + ویدیو 5

بلبرینگ های یکی از قطعات و ابزار آلات پر کاربرد در صنعت و دستگاه های مختلف می باشد. اهمیت بلبرینگ اصل یا تقلبی زمانی نمایان می شود که دستگاه شما آسیب ببیند. اگر از محصولات غیر اصل استفاده کنید ممکن است خسارات جبران ناپذیری به دستگاه یا خودرو شما اعمال گردد. اگر بلبرینگ های اصل و اورجینال به خوبی با گریس اصل SKF روانکاری گردند عمر آن ها دو چندان می شود.

بلبرینگ و رولبرینگ ها انواع فشار شعاعی و محوری را متحمل می شوند و نحوه تشخیص بلبرینگ SKF اصل از تقلبی بسیار مهم و امری حیاتی است.از جهتی نصب بلبرینگ بسیار ساده است به شرطی که یک متخصص آن را نصب و روانکاری کند و به فواصل مختلف آن را بازبینی و سرویس های لازم را انجام دهد.

کاتالوگ بلبرینگ SKF طیف وسیعی از طرح ها ، انواع مختلف و اندازه های مختلف بلبرینگ را در فهرست خود جای داده است. به غیر از کاتالوگ این محصول ما در سایت خود سعی کرده ایم انواع مختلف این محصول ارزشمند و پرکاربرد را به شما معرفی کنیم.

آدرس: تهران، خیابان اکباتان، کوچه ناظم‌الاطباء شمالی، پاساژ امام حسین، طبقه اول، پلاک ۲/۲۰
شماره های تماس جهت اطلاع از موجودی و سفارش بلبرینگ و رولبرینگ:

0912-106-4830          021-33991416

جهت مشاهده محصولات و ویدیو های بیشتر به صفحه فروشگاه ایمن رول در اینستاگرام مراجعه کنید.

نحوه تشخیص بلبرینگ SKF اصل از تقلبی از روی بسته بندی محصول

یکی از روش های تشخیص بلبرینگ SKF اصل توجه کردن به نوع بسته بندی محصول می باشد. در بلبرینگ های اصل SKF در یک پک بسته بندی بصورت استوانه ای بلبرینگ یا رولبرینگ ها قرار گرفته اند. از آنجایی که به دلیل تحریم و افراد سود جو در این زمینه برخی به تولید محصولات تقلبی روی آورده اند که بسیار کار اشتباهی است در پک بسته بندی این بلبرینگ دو ردیف 6 تایی و یا مدل های دیگر قرار گرفته که از روی جنس بسته بندی هم می توان به فیک بودن این بلبرینگ ها پی برد.

در ویدیو زیر ما سعی کردیم به نحوه عالی این تقلب را برای شما به تصویر بکشیم . پس حتماً قبل از خرید بلبرینگ به نحوه بسته بندی آن دقت کنید.

چگونه می توان نحوه تشخیص بلبرینگ SKF اصل از تقلبی را متوجه شد؟

  1. مشاهده چاپ برچسب و اطلاعات روی جعبه بلبرینگ اصل در سایت SKF
  2. نوع چاپ لوگو و رنگ بندی روی محصول بلبرینگ SKF اصل
  3. ویژگی بلبرینگ و رولبرینگ در چکش خواری
  4. گریس کاری و روان کننده ها
  5. تست و بررسی متریال به کار رفته
  6. استفاده از کارشناسان با تجربه ماننده کارشناسان فروشگاه بلبرینگ ایمن رول
  7. بررسی حکاکی لوگو بر روی فلز محصولات بلبرینگ اصل SKF
  8. شناخت جعبه و نوع وکیوم و نوع بسته بندی

یکی از نحوه تشخیص بلبرینگ SKF اصل چک کردن بارکد در سایت اصلی SKF می باشد. در این روش بارکدی که بر روی محصول درج شده در سایت SKF وارد شده و بعد از جستجو نتیجه بلبرینگ اصل خدمتتان ارسال می گردد. انواع جنس جعبه SKF و نایلون داخل آن و روغن و گریسی که به آن خورده در بلبرینگ اصل SKF مشخص می باشد می توانید در ویدیو شماره 3 روش تشخیص بلبرینگ SKF اصل مشاهده کنید. متاسفانه برخی از فروشگاه ها از عدم تجربه مشتریان سواستفاده کرده و اجناس تقلبی را وارد بازار می کند. این امر باعث ضرر و زیان زیادی برای شرکت ها می گردد.

سخن پایانی درباره نحوه تشخیص بلبرینگ اصل SKF…

هیچ ارزانی بی دلیل نیست. با خرید قیمت بلبرینگ ارزان یا خرید بلبرینگ ارزان ممکن است صدمات شدیدی به دستگاه و یا قطعات شما وارد شود. همچنین شما می توانید از فروشگاه بلبرینگ ایمن رول بهترین قیمت بلبرینگ اصل را دریافت کنید. جهت دریافت لیست قیمت انواع بلبرینگ و رولبرینگ با شماره های زیر در تماس باشید.

آدرس: تهران، خیابان اکباتان، کوچه ناظم‌الاطباء شمالی، پاساژ امام حسین، طبقه اول، پلاک ۲/۲۰
شماره های تماس جهت اطلاع از موجودی و سفارش بلبرینگ و رولبرینگ:

0912-106-4830          021-33991416

جهت مشاهده محصولات و ویدیو های بیشتر به صفحه فروشگاه ایمن رول در اینستاگرام مراجعه کنید.