بلبرینگ SNR فرانسه | آشنایی با انواع بلبرینگ 

بلبرینگ SNR یکی از برندها معتبر و با کیفیت کشور فرانسه است.بیشترتولیدات آن بلبرینگ های خودرویی است.اما بلبرینگ های صنعتی نیز تولید میکند و از بلبرینگ های صنعتی SNRدر صنایع مختلف استقاده می شود.

فروش بلبرینگSNR  فرانسه

فروش انواع بلبرینگSNR فرانسه توانسته است که در بازار های جهانی جایگاه خود را به دست آورد.بیشتر این بلبرینگ ها از جنس فولاد ساخته شده اند.

فروش انواع بلبرینگ  SNRفرانسه  که شامل 5 دسته کلی است:

1-بلبرینگ شیارعمیق

2- بلبرینگ های تماس زاویه ای

3-بلبرینگ های کف گرد که البته این بلبرینگ ها شامل دو دسته هستند که از جمله آن بانام های بلبرینگ های کف گرد یک ردیفه و بلرینگ های کف گرد دو ردیفه است.

4-بلبرینگ ایگرگ که از تغییر شکل بلبرینگ شیارعمیق ایجاد شده است.

5- بلبرینگ های خود تنظیم

روش استفاده از بلبرینگ های SNR

نحوه استفاده کردن از بلبرینگ ها بسیار آسان و راحت است.بلبرینگ ها از وسایلی هستند که در کاهش اصطکاک و چرخش کارایی دارند.به عنوان مثال اگر بخواهیم بدون استفاده کردن از بلبرینگ ،چرخ های خودرو را به چرخش در بیاوریم. باید آن فلزی که در اطراف چرخ قرار دارد را با قدرت زیادی بچرخانیم تا بتوان خودرو را به حرکت در آورد.

اگر بلبرینگ نباشد، قطعات میتواند در زمان کمتری و با سرعت بیشتری متلاشی شوند. و سرعت وسایل و قدرت چرخش پایین می آید.اگر که از بیرینگ استفاد کنید اجسام سنگین را راحت تر میتوانید به گردش در بیاورید و منجر به سایش نمی شود.

کاربرد بلبرینگ های SNR فرانسه

بلبرینگ ها تنوع زیادی دارند.با توجه به کاربردی که بلبرینگ ها دارند از آن ها در مکان های مختلفی استفاده می شود.بلبرینگ ها از لوازم هایی هستند که بسیارکاربردی اند.و در صنایع برای راه اندازی، و ساخت و احداث؛ کاربرد زیادی دارند. و همچنین در زمینه کارخانه ها و تخصصی آن را مورد استفاده قرار میدهند. و از جمله دیگر کارایی آن میتون به لوازمی همچون دوچرخه، دستگاه های کارت خوان،و.. اشاره کرد.

بلبرینگ چرخ جلو چیست؟

این قطعه بخشی از جلوبندی خودرو است که نقش بسیار مهمی در خودرو دارد.در واقع این قطعه چرخ صدای چرخ را کاهش میدهد و اصطکاک بین تایر و رینگ را کم میکند و چرخش چرخ ها را نرم میکند.اگر که این قطعه خراب شود و یا کار نکند مصرف سوخت بالا می رود، ممکن است که چرخ ها لق شوند و باعث قفل شدن لاستیک ها می شود و در آخر باعث در رفتن چرخ ها می شود.پس باید آن را به موقع تعویض کرد، زیرا تعویض کردن آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به این منظور که اگر صدایی ناهنجار از آن به گوش رسید باید سریعا آن را تعویض کنید.

بلبرینگ چرخ جلو پراید SNR

این قطعه محصول برند SNR است. که برای خودرو پراید بسیار مناسب است بلبرینگ چرخ جلو پراید محصول کشور فرانسه است.وجزء قطعه شرکتی معتبر و با کیفیت است.
این محصول برای سلامت چرخش چرخ ها است.

بلبرینگ چرخ جلو 405

پژو405 یکی از پر طرفدار ترین خودروهای عرضه شده است.که بسیاری از خانواده های ایرانی از آن استفاده میکنند.یکی از قطعات مصرفی در این خودرو، بلبرینگ چرخ جلو 405 است که در عملکرد صحیح خودرو تاثیر زیادی دارد و شما باید از سلامت این قطعه همواره مطمئن باشید.

بلبرینگ | قیمت بلبرینگ | انواع بلبرینگ و رولبرینگ

مهمترین علائم خرابی بلبرینگ چرخ جلو 405

1-وجود صدایی شبیه به آسیاب:

از مهم ترین علائم ان صدای شبیه به صدای آسیاب در زمان حرکت خودرو است.و در واقع دلیل این مسئله از دست دادن روان بودن بلبرینگ خودرو است. این صدا از علائم خرابی بلبرینگ چرخ جلو405 است و از کشیده شدن دو فلز بلبرینگ برروی یکدیگر به وجود می آید.باید شما این مسئله را در نظر داشته باشید که حتما زمانی که صدای آسیاب در خودرو را شنیدید بلبرینگ چرخ ها را برسی کنید.

2-فرسودگی تایر ها به صورت نابرابر:

اگر که حس میکنید عاج یکی از لاستیک ها در مدت زمان کوتاهی نسبت به محور مقابل از دست رفته است، باید بدانید که این مسئله میتواند ناشی از خرابی بلبرینگ چرخ جلو 405 باشد.همواره چرخ ها باید به طور کاملا یکسانی دچار ساییدگی شوند و اگر که به این صورت نبود باید حتما به برسی بلبرینگ بپردازند.

3-کشیدن خودرو:

خودرویی که سالم است باید به طور مستقیم و بدون هیچ مشکلی در یک جهت خاصی حرکت کند و در صورتی که متوجه کشیدن خودرو شدید، ممکن است علت آن خرابی چرخ جلو 405 باشد. این خرابی هنگامی به وجود می آید که بلبرینگ چرخ جلو دچار پوسیدگی شده باشد.

4- لق شدن چرخ ها:

برای اینکه این علامت را تشخیص دهیم باید حتما با استفاده از جک بالابر خودرو را تست کرده و این کار را برای چرخ ها انجام دهید و این اطمینان را به دست آورید که لق شدن چرخ ها روی نداده است. برای این که این مشکل را تشخیص دهید باید تایررا به صورت عقب به جلو حرکت دهید و در صورتی که لق شدن یکی از چرخ ها نسبت به چرخ دیگری بیشتر باشد، این مسئله میتواند ناشی از خرابی بلبرینگ تایر خودروی شما باشد و باید به رفع این مسئله بپردازید تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی رانندگی کنید.

5-لرزش فرمان:

با توجه به علائم بیان شده در قسمت بالا شما به راحتی میتوانید متوجه خراب شدن بلبرینگ چرخ شده باشید و اگر حس کنید که فرمان ،لرزشی را دارد، باید بدانید که بلبرینگ دچار خرابی زیادی شده است. و این لرزش فرمان زمانی رخ میدهد که شما میخواهید شتاب خودرو خود را بیشتر کنید.

6- سفت و سخت شدن چرخ ها :

مانند چرخ های سست، چرخ های سفت هم یکی دیگر از مشکلات ایمنی، و نشانگر یاتاقان های خراب است برای اینکه علت خرابی را به طور دقیق بفهمیم باید ماشین را با جک بلند کنید و چرخ های جلو و عقب ان را به طور خیلی دقیقی برسی کنید برای این کار فقط لازم است که لاستیک ها را بگیرید و چرخ ها را بچرخانید. و اگر چرخش به راحتی انجام شد نشانه خوب بودن آن است و اما اگر که یکی از آن ها سفت و سخت شود نشانه این است که بلبرینگ خراب دارد.

آدرس: تهران، خیابان اکباتان، کوچه ناظم‌الاطباء شمالی، پاساژ امام حسین، طبقه اول، پلاک ۲/۲۰
شماره های تماس جهت اطلاع از موجودی و سفارش بلبرینگ و رولبرینگ:

0912-106-4830          021-33991416

جهت مشاهده محصولات و ویدیو های بیشتر به صفحه فروشگاه ایمن رول در اینستاگرام مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید